پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227648
آخرين وضعيت پرسپوليس در نقل و انتقالات
تاریخ انتشار : 1395/11/09 09:37:47
نمایش : 2092
پرسپوليس فعلا دو جاي خالي در فهرست بزرگسالش دارد و اگر اوکرايني‌ها نروند بايد طي شش روز آينده حداقل در دو پست از چهار پست مد نظر بازيکن بگيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، براي پرسپوليس هميشه خيلي دير مي‌شود. هميشه همينطور بوده. فرصت‌ها مي‌گذرند و وقتي زماني باقي  نماند يادشان مي‌افتد که بايد کاري مي‌کردند و نکردند.  شروع کار پرسپوليس در پنجره نقل و انتقالاتي زمستان خوب بود و در همان هفته اول سروش رفيعي و سامان نريمان جهان جذب شدند اما واقعيت اين است که با وجود هيجان‌انگيز بودن اين خريدها جذب هافبک در اولويت نبود. پرسپوليس در چهار پست مدافع مياني، مدافع چپ، هافبک دفاعي و مهاجم نوک نياز به جذب بازيکن دارد تا نيمکتي قوي‌تر براي ادامه بازي‌هاي ليگ برتر و ليگ قهرمانان داشته باشد اما هنوز خبري از جذب بازيکن جديد نيست.  پنجره نقل و انتقالات زمستاني روز ۱۴ بهمن يعني درست ۶ روز ديگر بسته مي‌شود اما براي پوشش دادن و پر کردن ۴ پست مورد نظر برانکو بازيکني جذب نشده است. هر چند مديران باشگاه همچنان مي‌گويند در حال مذاکره هستند و مدل کاري‌شان اين‌گونه است که بدون سر و صدا و جار و جنجال کار را پيش مي‌برند اما واقعيت اين است که وقتي فضاي شايعه خالي از نام‌هاي معتبر باشد در واقعيت هم خبري وجود نخواهد داشت تا هواداران پرسپوليس را خوشحال کند. پرسپوليس براي پست مدافع مياني شجاع خليل‌زاده را مي‌خواست که سپاهان او را نداد، ايگور پراهيچ گزينه بعدي بود که به کرواسي رفت و ديگر خبري از او نشد. گزينه‌هايي مثل سيامک کوروشي هم اصلا از ابتدا جدي نبودند و باشگاه تکذيب‌شان کرد. گزينه نهايي سعد ناطق عراقي است که اگر تا دو روز ديگر رضايتنامه‌اش را از نيروي هوايي عراق نگيرد حضورش در پرسپوليس منتفي است.

براي دفاع چپ گزينه مطرح شده شايان مصلح مدافع سپيدرود رشت بود که درخواست رقم بالا براي صدور رضايتنامه اين بازيکن باعث شد پرسپوليس از جذب او منصرف شود و البته بعد از او ديگر خبري از گزينه براي دفاع چپ نبود.
در پست هافبک دفاعي هر نامي به ميان آمد شايعه بود و هيچ کدام از گزينه‌هايي که به ميان آمد جدي نشد. در پست مهاجم هم منشا جدي‌تري گزينه بود که ظاهرا به تراکتورسازي نزديک‌تر است و شايد هم در پيکان به کارش ادامه دهد.
پرسپوليس فعلا دو جاي خالي در فهرست بزرگسالش دارد و اگر اوکرايني‌ها نروند بايد طي شش روز آينده حداقل در دو پست از چهار پست
مد نظر بازيکن بگيرد. اخيرا باز هم بحث يک بمب خارجي مطرح شده که اين شايعه را هم نمي‌توان جدي گرفت چرا که فعلا فقط مي‌توان بازيکن آسيايي جذب کرد. ديديد چقدر زود دير مي‌شود؟

ايران ورزشي

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html